Service

Wij doen net dat stapje meer om u beter te laten slapen. Dat blijven we doen, ook na uw aankoop. Heeft u een vraag, suggestie of gaat het niet zoals u het wenst? Neem contact met ons op. We staan u graag terzijde in het zoeken naar een oplossing.

Service

Deskundig advies

U kunt voor een productadvies in uw persoonlijke situatie en beperkt medisch advies in relatie tot slapen en slaaphouding bij ons terecht. We zullen ook aangeven wanneer uw vraag buiten ons kennisgebied valt en we van mening zijn dat u met uw vraag een medisch specialist dient te raadplegen.

Proefslapen

Nadat u uw matras heeft ontvangen, gaat de proeftijd van 14 dagen in. Als u het matras besluit te houden hoeft u niets te doen. U ontvangt na 14 dagen een e-mail met een knop om online via uw eigen bank te kunnen betalen.

Garantie

Ontstaat er een vermoeden van een gebrek dat onder garantie valt, laat het ons weten via het servicenummer 013 571 64 95 of in een e-mail naar info@medicomfort.nl. Wij zullen uw melding zo snel mogelijk in behandeling nemen en naar de beste oplossing zoeken.

Klacht?

Gaat het onverhoopt niet zoals u wenst en wilt u daarover een klacht indienen, lees dan hier hoe u deze aan ons kenbaar kunt maken. Als er iets mis is gegaan, willen we onszelf graag verbeteren!

Retour in de proefperiode

Jammer, we gaan het voor u regelen. Vul het retourformulier in en wij nemen contact met u op om een afspraak te maken voor het tijdstip van ophalen. Mocht u al betaald hebben, krijgt u het bedrag teruggestort op de rekening waar u mee betaald heeft. Verder hoeft u niets te doen.

U kunt ons ook bellen met ons servicenummer 013 571 64 95 of mailen naar info@medicomfort.nl. Vermeldt u alstublieft uw bestelnummer.