• Topkwaliteit traagschuim
  • Optimale drukverlaging
  • Optimale hygiĆ«ne
  • Aanbevolen door fysiotherapeuten

Reviews

We werken samen met onafhankelijk review portaal Feedback Company. We kunnen deze reviews niet verwijderen of aanpassen. Alle reacties die binnen komen worden geplaatst, zowel positief als negatief. Bent u zelf tevreden over ons product, of juist niet? Laat ook een reactie achter! U helpt zo andere consumenten een goede keuze te maken.

Reviews
Klantnaam: Astrid
Datum: 12-01-2018
De Ervaring: Prima en persoonlijke service maar wel jammer dat de gewenste matras een langere levertijd had dan op de site stond. Uiteindelijk mazzel gehad door een annulering.
Aanrader: Ja
Score: 10


Klantnaam: DG Serrano
Datum: 10-01-2018
De Ervaring: Het matras bevalt me prima
Aanrader: Ja
Score: 10


Klantnaam: Anoniem
Datum: 21-12-2017
De Ervaring: product is ok maar men laat vooraf betalen en dat is niet wat op de site staat.
Aanrader: Ja
Score: 6


Klantnaam: S. Stam
Datum: 05-12-2017
De Ervaring: Heb in juli jl. een matras besteld na eerst telefonisch contact gehad te hebben. Prettige en voorkomende bejegening. Overigens is dit mijn derde matras van Medicomfort Lattenbodems ook. Dit nieuwe matras werd ultra snel bezorgd op de lattenbodem gelegd en het oude matras meegenomen. Ben dus een tevreden klant. Het enige vreemde nu was dat de chauffeur mij een formulier liet invullen waarop ik ook mijn Burgerservicenummer moest invullen. Dat mag berhaupt niet is echt raarrrr. Niet gedaan dus.
Aanrader: Ja
Score: 7


Klantnaam: C.Laarhoven
Datum: 29-11-2017
De Ervaring: Jullie werkwijze en service als plezierig ervaren.
Aanrader: Ja
Score: 8


Klantnaam: Eric Knaveb
Datum: 27-11-2017
De Ervaring: Goede kwaliteit van zowel bed als matras
Aanrader: Ja
Score: 8


Klantnaam: Anoniem
Datum: 22-11-2017
De Ervaring: tevreden
Aanrader: Ja
Score: 10


Klantnaam: Anoniem
Datum: 26-10-2017
De Ervaring: Voorheen werd het matras geleverd door een medewerker van Medicomfort die uitleg gaf over het gebruik van het matras. Nu werd het matras geleverd door een vervoerder die het matras in huis bracht en vervolgens wegging.
Aanrader: Ja
Score: 6


Klantnaam: Anoniem
Datum: 02-11-2017
De Ervaring: Duidelijke communicatie snelle levering makkelijke manier van betalen
Aanrader: Ja
Score: 9


Klantnaam: Anoniem
Datum: 28-10-2017
De Ervaring: Matras voor tweede keer
Aanrader: Ja
Score: 8


Klantnaam: J.P. Smit Appelscha
Datum: 27-10-2017
De Ervaring: Matras super service onvoldoende
Aanrader: Ja
Score: 5


Klantnaam: Anoniem
Datum: 21-10-2017
De Ervaring: Blij met nieuwe matras. Had dit veel eerder moeten aanschaffen. Lig nu IN bed i.p.v. OP bed.
Aanrader: Ja
Score: 9


Klantnaam: Doornroosje
Datum: 20-10-2017
De Ervaring: Prima matras. Is onze 2e. Zegt genoeg toch
Aanrader: Ja
Score: 10


Klantnaam: Anoniem
Datum: 07-10-2017
De Ervaring: Het matras is perfect. Ik heb hetzelfde matras al 5 jaar in mijn woonhuis. Nu wilde ik ook voor ons vakantiehuisje een matras. Helaas bestond de vestiging in Tilburg niet meer en kon het matras alleen online besteld worden. bezorging binnen 4-7 dagen klopt niet. Ik moest zelf bellen na 4 dagen omdat ik maar niets hoorde. De eerstvolgende bezorgmogelijkheid van jullie kant was weer 4 dagen later. Daarbij werd gewezen op het feit dat jullie vervoerder dan pas kon. Maar ik als consument doe zaken met u . U bent verantwoordelijk voor de vervoerder. Beloof 4-7 dagen en kom dat na Verder de betaling gewoonlijk hoef je pas na 2 weken proefslapen te betalen. Omdat ik het matras op een ander adres liet bezorgen moest ik plots al bij aflevering betalen. Per pin of contant. Hiermee werd ik bij voorbaat als potentiele wanbetaler neergezet. Zo voelde dat. Heel vervelend. Toen kreeg ik een dag vantevoren een telefoontje dat het pinapparaatje kapot was en of ik dan toch contant kon betalen. Nee dus Ik kon geen 1100 euro meer pinnen in 1 dag En met zoveel geld over straat lopen wil ik niet. Toen kwam de vraag of ik het dan maar vooraf wilde overmaken via ideal. In eerste instantie zei ik ja. Want ik zat in de auto handsfree te bellen en u overviel me met de vraag. Maar het zat me niet lekker. Van 2 weken na levering betalen moest ik nu plots vooraf betalen Dus het hele risico werd bij mij gelegd Ik moest maar afwachten of ik het matras geleverd zou krijgen. Het juiste matras onbeschadigd etc. Daarop heb ik teruggebeld en gezegd dat ik niet akkoord ging. Ik had zelf een oplossing bedacht ik zou bij de levering via ideal betalen. Zo hebben we het uiteindelijk ook afgesproken. Verder kritiekpunt de bezorging kon de hele dag zijn. Geen tijdstip of tijdsblok. Bij werkende mensen is dit heel onhandig. En het is uit de tijd. Graag veranderen dus
Aanrader: Ja
Score: 4


Klantnaam: Rob Hond
Datum: 10-10-2017
De Ervaring: Een prima bedrijf dat de belofte meer dan waar maakt.
Aanrader: Ja
Score: 10


Klantnaam: Anoniem
Datum: 12-09-2017
De Ervaring: matras is goed service niet
Aanrader: Ja
Score: 5


Klantnaam: Anoniem
Datum: 01-09-2017
De Ervaring: Heel onpersoonlijk bestelproces en wat inflexibele aflevertijden.
Aanrader: Ja
Score: 6


Klantnaam: Anoniem
Datum: 09-09-2017
De Ervaring: Na 3 jaar met een dure latex matras en elke morgen serieuze lage rugpijn ben ik nu echt tevreden met deze medicomfort matras. Service uitstekend. BEDANKT
Aanrader: Ja
Score: 10


Klantnaam: Anoniem
Datum: 04-09-2017
De Ervaring: ik had de matras nog wel iets langer willen testen maar was toch goede keuze
Aanrader: Ja
Score: 8


Klantnaam: Nancy
Datum: 20-08-2017
De Ervaring: Ik wacht al een week op mijn matras.. nog steeds niet binnen
Aanrader: Ja
Score: 6